PARAMETRY RYPADLA | |
---|---|
Výkon motoru | 145 kW |
Max. hloub. dosah | 6,73/9,87 m |
Hmotnost | 24,4 t |
Rozměry (d/š/v) | 9540/2980/3130 mm |
Max. nakládací výška | 6500 mm |
Šířka lopaty | 750-1400 mm |
Objem lopaty | 0,46-1,30 m³ |
Zdvihový objem | 7,0 l |
Přídavný pracovní režim Heavy Lift, který zvětšuje zdvihovou sílu zvýšením tlaku v hydraulické soustavě, zasahuje nyní výrazněji. Zatímco předchozí D-série zvyšovala tlak z 350 na 360 Bar, E-série tlak zvyšuje z 350 na 380 Bar. Nejběžnějším výložníkem je tzv. Reach Boom, tedy výložník s dlouhým dosahem. Na E-series je tento druh výložníku dále rozdělen na Reach HD (Heavy Duty) a Reach ES (Extreme Service). Reach HD je optimalizovanou verzí Reach výložníku používaného na sérii D, zatímco Reach ES má vyztuženou konstrukci vhodnou do náročnějších podmínek.
PARAMETRY RYPADLA | |
---|---|
Výkon motoru | 130 kW |
Max. hloub. dosah | 6,8 m |
Hmotnost | 27,2 t |
Rozměry (d/š/v) | 10000/3000/3200 mm |
Max. nakládací výška | 8650 mm |
Šířka lopaty | 750-1400 mm |
Objem lopaty | 1,6 m³ |
Zdvihový objem | 6360 cm³ |
Díky svému inovativnímu systému Advanced bager technologie R 926 Advanced má vlastnosti, které jsou skutečně jedinečné. Charakteristický mezi prvky této systémové technologie patří zvláště účinný a energeticky účinný hydraulický systém, pozitivní kontrola, který byl speciálně navržen pro stroje s vysokou úrovní superponovaných funkcí s provoznímy pohyby. Elektronické ovládání čerpadla, toto uspořádání odlišuje tuto technologii a vytváří nový standard pro kontrolu výkonu a množství, který zcela odpovídá potřebám operátora. Spolehlivost Liebherr poskytuje zákazníkům řešení, které má vedoucí postavení do budoucna, řešení pro maximální spolehlivost a dostupnost zařízení, řešení, která uspokojí nejextrémnější požadavky na výkon a kvalitu.
Výkon motoru | 200 kW |
Provozní hmotnost | 23,9 t |
Překlopné zatížení | 15,9 t |
Šířka lopaty | 750-1400 mm |
Objem lopaty | 4,7 m³ |
Varianty výložníku optimalizované pro provoz: Standardní Z-kinematika zajišťuje vysoký točivý moment v dolní úvrati výložníku. Tím jsou dány optimální předpoklady pro konvenční provoz kolového nakladače, protože snadné a rychlé naplnění lopaty zajišťuje vysoký překládkový výkon. Nová a robustní konstrukce lopaty Liebherr umožňuje rychlé a efektivní plnění. Zcela naplněné pracovní nářadí zvyšuje produktivitu. Dobré vlastnosti lopaty při nabírání materiálu a snadné naplnění lopaty snižují spotřebu pohonných hmot.
PARAMETRY BAGRU | |
---|---|
Nosnost | 9,75 t |
Max. hloubkový dosah | 5,8 m |
Max. výškový dosah | 7,9 m |
Průjezdový profi: výška | 2,54 m |
Průjezdový profi: šířka | 2,06 m |
Průjezdový profi: délka | 6,46 m |
Motor | 116,9 kW |
Kráčivý bagr (též „horský bagr”) je zvláštní druh bagru. Vyznačuje se tím, že podvozek bagru je vybaven čtyřmi hydraulicky ovládanými nohami, přičemž každou nohu je možné ovládat nezávisle. Dvě nohy (někdy všechny čtyři) jsou obvykle vybaveny koly. Vrchní část bagru je otočná, s motorem, kabinou a dvoudílným či trojdílným výložníkem. Bagr obvykle bývá vybaven rotátorem lžíce a přídavnými hydraulickými okruhy pro pohon pracovních nástrojů. Díky tomuto uspořádání je bagr schopen pohybu a práce i v naprosto extrémních svazích, ale i např. v korytech vodních toků. Rovněž je schopen překonávat kolmé stupně, např. nalézt a slézt z nákladního auta či slézt do výkopu či vodního toku.
PARAMETRY DOZÉRU | |
---|---|
Hmotnost | 20,8 t |
Výkon motoru | 159 kW |
Objem radlice | 5,61 m³ |
Rozměry (d/š/v) | 6740/3260/3200 mm |
Šířka radlice | 3,26 m |
Druh radlice | SU |
Měrný tlak | 0,55 - 0,67 bar |
Provozovatel má vynikající výhled na čepel i u zadního výhledu stroje což je produktivita pro maximální obsluhu stroje - operátorovi, tak vzniká jasný výhled na celou pracovní plochu. Nízké zadní okno umožňuje obsluze vidět hrot rozrývače. Velká okna jednokřídlých dveří umožňují operátorovi vidět oba konce čepele. Výkonná naklápěcí čepel. Úhel síly na D6R II umožňuje obsluse hydraulicky přestavít zdvih čepele, úhel a naklonění současně pomocí ergonomicky tvarovaného nože ovládací pákou. Všestrannost PAT čepele dává D6R II schopnost pracovat v různém pracovním prostředí, například jako povrchová úprava, rozmetací materiál, boční odlévání, atd. Čepel PAT je k dispozici na diferenciálním řízení LGP a vyžaduje u zadních praci upevnění potřebného nástroje.
PARAMETRY TRIMBLE 3D | |
---|---|
Akční rádius | 2 až 3 km |
Použítí systému 3D-GPS | volný výhled na oblohu |
Jedna referenční stanice | může ovládat libovolný počet strojů |
Přesnost prováděných prací | mezi 1–2 cm |
Systém 3D-GPS | je vhodný pro velká staveniště |
3D řídicí jednotka | zpracovává signály z GPS antén |
Projektovaný digitální model terénu | se vloží do 3D řídicí jednotky |
Stavební stroj vybavený 3D systémem Trimble GCS900 provádí terénní úpravy přímo podle vloženého digitálního modelu. Díky této technologii může váš stroj pracovat rychleji než kdykoli předtím, a to i u nejkomplikovanějších projektů. To vám umožní provádět zemní práce (od bytové výstavby až po infrastrukturu) s maximální produktivitou a vysokou přesností. 3D řídicí jednotka zpracovává signály z GPS antén, ze senzoru příčného sklonu a z referenční stanice (nebo GPRS modemu) a porovnává je s uloženými projektovanými hodnotami. Přes pracovní hydrauliku stroje řídicí jednotka neustále automaticky upravuje výšku a sklon radlice. Tím se v reálném čase modeluje terénní profil, který odpovídá projektovaným hodnotám z uloženého modelu. Veškeré výškové změny může obsluha sledovat jak na displeji řídicí jednotky, tak i na diodových lištách sloužících pro vizuální kontrolu.
PARAMETRY MAN 8X6 | |
---|---|
Hydraulická ruka | 9 t |
Tvar | valník |
Palivo | diesel |
Motor | 287 kW |
ABS | ano |
Aut. klimatizace | ano |
Automatická převodovka | ano |
Plní 'EURO III' | ano |
Pérování ocel/vzduch | ano |
Pohon | 8x6 |
MAN 8x6 nově definuje hospodárnost ve středně těžké trakční a distribuční dopravě: vybavený optimalizovaným hnacím ústrojím zajistí, že pojedete komfortně a ještě přitom ušetříte palivo. Díky inovativnímu motoru D08 ušetříte kromě hmotnosti a času také ve spotřebě paliva. Na palubě rovněž naleznete: inovativní asistenční systémy a moderní místo řidiče, na kterém se budete cítit i na cestách jako doma.